God morgon världen!

Så himla skönt med lediga dagar, inga jätte jobbiga måste och man kan umgås med vänner och familj:)

Dagen igår bjöds på fika och lite shopping med Tess:) Hittade en ny tröja och ett neon grönt linne:) Fick även bli ett par nya pjucks:)
Sen bar det att till krp för att hjälpa Bettan med lite plugg, men det blev mer en diskussion i köket medan vi svängde ihop pizza och semlor:)
Hemmagjorda semlor är såå mkt godare än köpta på tex Ica, Konsum!

Idag ska jag börja med att färga håret som jag inte vet hur länge jag tänkt göra men aldrig kommit till skott..
Sen får det bli ett varmt bad tror jag:)
Men viktigaste "måstena" idag är att skriva om en del på ett pm och rensa ur min garderob.
Ska bli skönt och få lite plats och en bra anledning till att shoppa lite nya grejer;)


Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0