Plusgrader<3

Vaknade först lite otrevligt av att grannen började tapetsera väggarna i rummet som är vägg i vägg med vårt sovrum. Det lät mycket märkligt, som om någon satt fast i väggen eller hade gömt sig bakom sängen och krafsade på väggen.. Men jag lyckades somna om, vaknade sen istället av att solen lyste in, tycker det är bästa väckningen! Man blir så glad och pigg av att se att solen lyser:) men jag vågade inte hoppas på för mycket när jag spanade in termometern, till min lycka var det dock plusgrader!:) Det rör sig äntligen framåt mot ljusare tider:)
Morgonen har spenderats i min morgonrock med en latte framför datorn, har letat recept på godsaker:) Hittade ett smarrigt cupcakes recept på tasteline.com som ska testas.
Men först ut och njuta av solen och plusgrader<3

// carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0