Tjockisdagen:)

Mmm va gott de vore med hemlagade semlor!:) Kanske skulle baka som tidsfördriv istället för och plugga:p
Är så fruktansvärt omotiverad till detta så det finns inte... Hela höstterminen med sina sjukt dåliga kurser har förstört min motivation:/

Såg på "får vi följa med?" Fredrik och Filips nya succé program igår kväll, bra avslutning på en ledig och bra måndag:) Otroligt roligt och bra program, blev så sugen på sommar!
Hoppas verkligen att tåg/buss- luffen som jag och Bettan diskuterat blir av vore så roligt! För det finns faktiskt en hel del och upptäcka i vårt egna fina land:)
Då fördrev jag tiden lite till med detta inlägg.. Frukost här näst, men sen måste jag väl ta tag i mitt studerande..

Ha en god tjockisdag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0