ZzzzzZz

Uppe med tuppen! Allt annat än pigg..
Det enda som känns bra idag är att jag förhoppningsvis får mitt träningsförbud hävt:) Inte en dag försent i så fall!
Men före det väntar en förmiddag med plugg.. Så sjukt less på skiten!
Ska nog göra mig en god frukost för och muta hjärnan till att vilja plugga och lära sig mer... Fast just nu känns det mer lockande och ta med datorn in till sovrummet och kolla några avsnitt av White collar, som för övrigt är en annorlunda spännande serie:)

Neej nu får jag ta och rycka upp mig, så de händer nått. Kanske skulle man chocka kroppen med en promenad i det
iskalla vädret!?

"kan man inte glädjas åt sig själv, får man glädjas åt andra."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0