Just another manic monday..

Ny vecka ny möjligheter.. Än så länge kan jag inte direkt påstå att jag varit duktig och tagit tag i saker.
MEN! Så fort jag fått mitt träningsförbud hävt ska det bli mycket ändringar i både kost och motion:)
Kan nog nästan våga påstå att lunginflammation är nått av det segaste av sjukdomar jag varit med om, har hostat i över 8 veckor! Sen värst av allt är nog den kroniska tröttheten, inget och då menar jag verkligen inget biter på den:/ Vill ha tillbaks min ambition och motivation nu!
Måste passa på och göra lite reklam för monin, världens (enligt mig) absolut godaste drinkmix/syrup!
Gjorde mig en alldeles underbar chai latte i morse:) mmm!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0