TGI Friday<3

Äntligen fredag och bäst av allt ledig helg!:) Har mycket att göra och det gillas. För engångsskull är det roliga grejer, på lördag ska jag hosta ett litet drinkmix-provar-kväll och det kräver en del prep. Det var visserligen bara tänkt att vi skulle umgås ett gäng inget spec planerat så. Men så kollade jag på masterchef Sverige härom dagen och jag blev inspirerad att göra massa små tapas, drink tilltugg typ. Idéen och inspirationen växte så till slut blev en vanlig "häng" lördag förvandlad till en drinkmix-provar-kväll med tilltugg:)
Märks i morgon hur mycket vatten över huvudet jag tagit mig, men det ska bli roligt också:) Men först måste de göras lite mindre roliga preps; städa, diska mm...
Nu ska jag försöka ta mig ur morgonrocken och göra mig i ordning för veckans sista föreläsning!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0